نوشته شده توسط : گروه ایران پایه

پایه چراغ راهنمایی

پایه چراغ راهنمایی بخش اساسی از ساختار پایه چراغ های ترافیکی می باشد که برای نگهداری این چراغ ها استفاده می شود تا رانندگان به راحتی بتوانند آن ها را ببینند. جنس پایه چراغ راهنمایی از ورق های فولاد و یا الومینیوم می باشد و در ارتفاع های مختلف تولید می گردد. این پایه معمولاً شامل یک ستون اصلی با قطر و ضخامت مشخص، و یا پایه های پشتیبانی برای نگهداری و تثبیت ستون اصلی است. ستون اصلی، پایه، قفسه و اصتلات از اجزای پایه چراغ راهنمایی به شمار می آیند.

پایه چراغ راهنمایی

خصوصیات مهم چراغ راهنمایی و رانندگی

  • کاربرد این پایه چراغ راهنمایی و رانندگی در تقاطع شهری و برون شهری می باشد
  • بازه ارتفاع این محصول از 3 الی 18 متر می باشد
  • ساختار بدنه چند وجهی و به صورت هرم ناقص می باشد
  • طریقه اتصال آن ها به هم به صورت فلانچی می باشد. 


:: برچسب‌ها: پایه چراغ راهنمایی , قیمت پایه چراغ راهنمایی , تولید پایه چراغ راهنمایی , تولید کننده پایه چراغ راهنمایی ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه ایران پایه

پایه چراغ دکواتیو

دسته ای از پایه چراغ ها هستند که در تولید آن ها از متریال های لوکس تری استفاده شده و شکل ظاهری زیبایی دارند. به این دسته، پایه چراغ دکوراتیو می گویند. پایه چراغ دکواتیو از جمله تجهیزات پرکاربرد برای روشنایی محوطه های مختلف است که علاوه بر تامین نور، به زیبایی محیط کمک می کند. برای ساخت این پایه چراغ از ورق فولاد با روکش چدن و یا آلومینیوم استفاده می شد. جهت زیبایی پایه چراغ دکواتیو قطعاتی همچون مبله، کتیبه، گلدانی و سر نیزه بر روی آن قرار می گیرد. شاید در این رابطه اطلاعاتی نداشته باشید که از چه نوع پایه دکوراتیوی باید استفاده نمود که لازم است بدانید که این مورد نیز با توجه به طراحی روشنایی و همچنین متناسب با سرانداز مناسب آن و در کنار آن ها به ارتفاع موثر سرچراغ مربوطه، بستگی دارد و متناسب با تمامی موارد فوق تعیین می گردد.

 

پایه چراغ دکوراتیو

پایه چراغ دکوراتیو چیست؟

پایه چراغ دکوراتیو زیر مجموعه ای از چراغ های روشنایی هستند که شکل ظاهری آن ها زیباتر است سایر پایه ها می باشد. پایه چراغ دکوراتیو مانند دیگر پایه ها به دو صورت لوله ای و یا چند وجهی تولید می گردد. پایه های لوله ای سطح مقطه گرد و پایه های چند وجهی به صورت مقاطع 6 و یا 8 وهی تولید می گردند. این پایه چراغ ها جهت نورافشانی اماکن عمومی، پیاده روها، بلوارها، پارک ها و میادین شهری استفاده می شوند و در تغییر سیمای شهری بسیار موثر هستند.

 



:: برچسب‌ها: پایه چراغ دکواتیو، قیمت پایه چراغ دکواتیو، پایه چراغ دکواتیو خیابانی، پایه چراغ دکواتیو پارکی، پایه چراغ سلطنتی، انواع پایه چراغ دکواتیو ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه ایران پایه

پایه پرچم تهران

در تهران همچون دیگر شهرها نهادهای شهری از تجهیزات متنوعی در معابر و خیابان ها استفاده می کنند. یکی از این تجهیزات، پایه پرچم است که جهت برپایی انواع پرچم های ایران، اهتزاز، سامورایی و ... کاربرد دارد. پایه پرچم سازه ای با ارتفاع بالا می باشد که قادر است پرچم ها را به اهتزاز در آورد. در واقع می توان گفت که این پایه از اجزای اصلی پرچم ها محسوب می شود. پایه پرچم از جنس ورق های فلز و یا آهن تولید می گردد. جهت افزایش مقاومت با گالوانیزه گرم یا رنگ صنعتی پوشیده می شود. این پوشش ها مقاومت میله پرچم را افزایش داده و از آن در برابر هر گونه زدگی و خوردگی محافظت خواهند کرد.

پایه پرچم تهران

تولید کننده پایه پرچم در تهران

امروزه شرکت های مختلفی هستند که به صورت تخصصی به عنوان تولید کننده پایه پرچم در تهران، مشغول فعالیت هستند. پایه پرچم یک میله از جنس ورق های فلز و یا آهن است که به منظور برپایی انواع پرچم ها، در ارتفاع مختلف ساخته می شود. ارتفاع این پایه در صورت بزرگی پرچم، به 80 متر نیز می رسد که در این صورت برج پرچم نام دارد. برای افزایش مقاومت آن در برابر هر گونه خوردگی و زنگ زدگی، از پوشش گالوانیزه گرم و یا رنگ صنعتی بر روی پایه استفاده می کنند تا مقاومتش افزایش یابد.



:: برچسب‌ها: پایه پرچم تهران، تولید کننده پایه پرچم در تهران، قیمت پایه پرچم در تهران، پایه پرچم، پایه پرچم مرتفع، پایه پرچم ایستاده، پایه پرچم اهتزاز ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه ایران پایه

نصب پایه چراغ دکوراتیو

برای نصب کردن پایه چراغ دکوراتیو لازم است که ابتدا کارشناس مربوطه از محل مورد نظر بازدید کند تا خاک محل نصب از نظر مقاومت و میزان تحمل بار سنجیده شود. بعد از بررسی خاک، نوبت به اجرای فونداسیون می شود. فونداسیون سازه ای است که پایه چراغ را در زمین مستحکم می کند. فونداسیون پایه چراغ دکوراتیو یه از پیش ساخته شده و یا اینکه در محل نصب، احداث می گردد. انتخاب نوع فونداسیون به ارتفاع پایه چراغ و شرایط جغرافیایی محیط سبتگی خواهد داشت. پس از تعیین نوع فونداسیون، محل مورد نظر حفاری شده و پایه  چراغ درون آن قرار داده می شود. استفاده از فونداسیون در نصب پایه چراغ دکوراتیو سبب می شود تا این سازه به صورت محکم بر روی زمین قرار بگیرد و در برابر ضربات، مقاومت کافی را داشته باشد. 

نصب پایه چراغ دکوراتیو

فونداسیون پایه چراغ دکوراتیو

برای نصب پایه چراغ دکوراتیو انتخاب یک فونداسیون مناسب توسط افراد مهار، اهمیت بسیار زیادی دارد. چرا که فونداسیون نگهدارنده پایه چراغ می باشد و آن را به صورت مستحکم در زمین نگه می دارد. برای اینکار می توان از فونداسیون های آماده استفاده کرد و یا اینکه آن را در محل قرارگیری پایه چراغ احداث نمود. 



:: برچسب‌ها: نصب پایه چراغ دکوراتیو، پایه چراغ دکوراتیو، پایه چراغ دکوراتیو پارکی، پایه چراغ دکوراتیو خیابانی، پایه چراغ سلطنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 شهريور 1402 | نظرات ()